Specjalista ds. Marketingu i Wsparcia sprzedaży

161

Pracodawca: FM Logistics ()

Umowa

umowa o pracę

Okres trwania umowy

Pełen etat

Opis zadań

  • wsparcie sprzedaży i rozwoju biznesu w zakresie działań marketingowych
  • prowadzenie analiz rynkowych wspierających sprzedaż
  • prowadzenie analiz efektywności realizowanych kampanii marketingowych
  • planowanie i organizacja akcji promocyjnych i marketingowych
  • planowanie i organizacja event’ów (ze szczególnym uwzględnieniem event’ów sprzedażowych)
  • przygotowywanie, aktualizowanie wzorów i koordynowanie produkcji materiałów handlowo-marketingowych (ulotki, foldery, reklamy prasowe, gadżety) we współpracy z podwykonawcami
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami (podwykonawcy, agencje reklamowe, drukarnie, graficy).

Wymagania

  • doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych w ramach organizacji sprzedażowych
  • bardzo dobra znajomość mediów społecznościowych
  • doświadczenie w realizacji akcji online’owych i offline’owych akcji marketingowych
  • dobra znajomość MS Excel, na poziomie umożliwiającym skuteczną analizę dużej ilości danych
  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • gotowość do nauki i poszerzania wiedzy produktowej

Oferujemy

  • dobre warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
  • pracę jednozmianową, od poniedziałku do piątku;
  • możliwość rozwoju kompetencji i zdobycia doświadczenia zawodowego;
  • pakiet socjalny, bezpłatną opiekę medyczną, atrakcyjny pakiet ubezpieczenia grupowego na życie.

Lokalizacja miejsca pracy

Miejsce

Mszczonów

Wymagania:

Informacje dodatkowe:

Aplikuj

  • Załącz swoje CV oraz list motywacyjny (w formacie PDF).
    Upuść pliki tutaj lub
    Accepted file types: pdf.
UDOSTĘPNIJ
Poprzedni artykułOperator wózka widłowego
Następny artykułPlaner Transportu Międzynarodowego
Portal dla ludzi z pasją! Takie motto przyświeca nam w codziennej pracy. MłodziLogistycy.pl to portal dla tych, dla których logistyka to przyszły zawód. Również dla tych, którzy już praktykują w zawodzie, ale pragną śledzić bieżące wydarzenia z branży logistycznej.